Nästa smarta inköp


Något som måste införskaffas fort som attan för min del, är en rumpvärmare till sadeln. Jag fryser nämligen redan ihjäl lite, hehe, och vem vill utsätta sin stackars rumpa för onödig kyla? Inte jag i alla fall, min rumpa tycker om varma och mysiga saker. Dessutom så är det ju bra stötdämpning för själva sadeln med, det lär ju bli bekvämare för hästen när det skumpar mindre på ryggen.

Den här ovan finns på Horze och kostar 99 kronor. Har man mer pengar att spendera kan det ju vara fränt med en färgad från Ponnyprakt, 445 kronor.

Rumpvärmare i fårskinn

One thought on “Nästa smarta inköp

  1. Var gärna med och diskutera på min hästblogg angående skarpa bett och sporrar i kombination på en stark/het häst 🙂 Vad tycker du? Är det dubbelmoral eller inte? Din kommentar betyder mycket! 🙂

Kommentera

