Rosa stallutrustning

Jag känner att jag skulle vilja pimpa mitt stallskåp lite grand – det finns ju alldeles för lite förvaring och så vidare där.

1. Täckeshängare – alltså helt enkelt till för att hänga täcken på. Jag har dock tänkt att skaffa en sådan för att undvika att mössen käkar upp mina schabrak, jag ska hänga dem på hängaren isåfall.

2. Prylkorg – en hylla med krokar som man kan hänga tyglar, bett, hovkratsar, saxar, och så vidare på. Hyllan kan bära upp sprayflaskor med pälsglans, krämer, och så vidare. Bara fantasin sätter gränserna, haha.

3. Krokar – stadiga krokar att hänga jackor, täckbyxor, träns, och så vidare på. Bra att ha helt enkelt, man behöver ju ofta en krok känns det som.

4. Benlindehylla – den här har man sina benlindor i (obviously). Så värt! Jag vill verkligen verkligen verkligen verkligen ha den här, istället för att ha alla lindor bara i vägen (jag har ingenstans att ha dem nu) och i sina fula påsar haha.

Så det jag ska införskaffa först är i alla fall 1:an och 4:an! Inför vintern med alla äckliga råttor som käkar upp mina saker och bygger bo i dem annars 🙂

Alla saker kommer från Horze.

Kommentera

