Öppet hus

Har varit på mina två första öppet hus på gymnasier idag, Internationella och GUC. Summering av det är att Internationella var hemskt, alldeles för litet och lärare/elever som flög på en i den annars folktomma lokalen, och att GUC är min framtida skola. Typ.

Jag följde förresten bara med min kära vän Nadia (som har en blogg jag skulle ha länkat till men jag mobilbloggar för tillfället så) till Internationella, och käkade pizza. Men det var en bra uppvärmning! 🙂

Nu är jag på väg till stallet med utseendet Michelingubbe, ridning och intag av hästar väntar. Trevligt trevligt! Om jag inte minns fel har jag hörlurar i fickan, det blir mysigt med ett dressyrpass med musik dunkandes i öronen…dock gillar jag ju ljudet av hovarna mot sanden med, men för en gångs skull ska det bli musik.

Kommentera

