Julpynt

Snart är det ju jul med, då ska det julpyntas i stallet precis som vanligt! Hoppas den här lilla busen inte käkar upp alla saker bara. Jag har för mig att några kulor var trasiga förra året, jag får kolla så att de räcker, annars kanske det bara blir glitter – rött såklart. Och ett par stora knäckebrödsskivor med glasyr skadar aldrig. Fint ska det bli!

Apropå julpynt, i december ska jag leta fram julschabraket jag köpte när jag hade Kontusz, vart nu det kan vara, och så ska jag tvinga min stackars pålle att ha det 😉 Har ju såna här julbenskydd med, gulligt värre! Får se om det blir några julkort, men då ska faktiskt snön komma först. När jag skulle ta med Kontusz var ju det i december, men det hade inte kommit någon snö än. Givetvis snöade det supermycket dagen efter, men det fanns ju inte mycket att göra åt saken då.

2009:

One thought on “Julpynt

Kommentera

