Så duktigt gjort

Jag ska snart åka iväg till stallet igen, har lyckats glömma hjälmen där nämligen hehehe. Tankarna är ju inte riktigt på sin plats för tillfället, dessutom var det lixom 8 imorse är min ursäkt. Sedan har ju jag kanske inte vääärsta emot att åka dit, men det är ju rätt onödigt.

Imorgon blir jag hemma från skolan, har ju lyckats dra på mig bältros för andra gången på kort tid, det som man bara ska få en gång tihihihi. Jag lyckas med allt. Så det blir ett par dagar hemma för att kurera mig, tråkigt och jobbigt för jag kommer antagligen missa prov och grejer, plus att det var ju specialgrejs den här veckan i och med andra praoveckan..

Sedan så är det ju bara lite drygt en vecka kvar till Bryssel, sick! Så jag måste verkligen få bort den här skiten, det kliar som tusan och jag kan inte titta på dem för de är så vidriga. Som sagt. Allt drabbar mig.

One thought on “Så duktigt gjort

  1. Alva!! Du får inte bli sjuk nuuu….?!?!?! Bara du blir frisk till Bryssel.. Så man behövde alltså inte praoa på dagis för att åka på något? ;D ❤ ❤

Kommentera

