Utsläpp

Idag hade vi utsläpp i stallet, hade med min lilla kamera men batteriet dog ganska snabbt så blev inte mycket bilder 😉

Hade tänkt rida innan TREC-tävlingen började, men när jag tittade in i ridhuset var det helt platt och nyharvat, så då vågade jag inte heheheh. Så det blev inget. Mockade i hagen, boxen, fixade kraftfoder, satte upp hönät och gjorde höpåsar samt la godisar i fönsterbrädan. Mysigt att vara honom och komma in i den fina fräscha boxen!

Ikväll väntar UPK, jag ska hoppa Saffran om inga ändringar sker. Hoppas vi hinner hoppa mycket och högt, haha, jag vill komma över min höjdskräck så lika bra att utsätta sig för höga höjder mycket 😉 Det var ju bra när jag red för Hanna, hon lät oss alltid hoppa typ minst 60-70 cm, så det hände ett par gånger att jag hoppade 80-90 cm. Och jag klarade ju det! Så egentligen borde det inte vara någon fara. Men det är ju lika bra att träna lite inför 4:e, det är bara två veckor kvar… apropå tävlingen har jag ju anmält mig till dressyren nästa vecka med, LC:1 och LB:1 istället för TREC:en. Så jag måste lära mig LB:1! Ska göra det på en gång, skriva ut programmet alltså 😉

Haha supervackra bilder vavavava 😉 😉 😉

Kommentera

