En rolig hemlis

Jag är superduperglad just nu, en väldigt rolig grej har nämligen hänt… dock tänker jag inte berätta om det ifall det trots allt inte skulle bli så, men blir det av är jag en superglad chey! Hihi 🙂 Då har jag dessutom några inlägg att publicera, vissa listor bland annat… värsta ledtrådarna har ni ju nu!

Pappa är ledig idag så han var och handlade Vicks hallon, kexchokladrutor, Brämhults hallondryck och en minipåse med chips. Lyx! Så nu borde jag klara mig idag åtminstone, haha.

Ska fixa lite inlägg till veckan, och kommande vecka kanske det även blir. Får se hur långtjag hinner helt enkelt. Det är ju väldigt najs att bara slappa i soffan och blogga måste jag säga, så jag har väl de bästa förutsättningarna! + matservice får vi hoppas. Vi hörs! 🙂

Kommentera

