THE BIG FAT SECRET REVEAL

Jag vet nu att det jag skrev om igår som en rolig hemlig hemlis, gissa vad? Den blir av… och jag är superglad! Det jag ska börja med att göra nu är att skriva shoppinglistor. Någon som lyckats klura ut det redan nu? Så svårt är det inte, som jag har gnällt om det här i bloggen 😉

Jag ska till GLOBEN! 😀

Världens bästa Astrid är helt fantastisk, hon äger dessutom en superfin häst som ska tävla vid namn H&M Arctic Aurora Borealis. Fancy, va? Jag ska antagligen även gå och hälsa på den snyggingen, hihi, jag är ju lite VIP måste jag säga. Är så otroligt lycklig att jag känner henne!! Har ju varit i stallarna några gånger tidigare men det är lika kul varje gång att se hur det går till, kolla framridningen och så vidare. Man känner sig sjukt speciell! 🙂

Så tack igen, Astrid, you’re the best! 😀 Film på hästen och Peder Fredricson;

One thought on “THE BIG FAT SECRET REVEAL

  1. åhh vad kul!! 😀 vilken dag ska du dit?
    körlinge hette det där i vänge, va bra att det gick att göra så :p då ses vi nog där nån dag, fett kul!

Kommentera

