Beger mig strax iväg till stallet

Japp, så är det! Hovis blev försenad så han ska komma klockan tre istället, så nu har jag degat runt här hemma i en hel timme extra 😉

En sak till, har ni tänkt på att det idag är exakt en månad till julafton, och såklart min födelsedag? Det har jag, hihihihihihih. Längtar som tusan! Och om bara ett par dagar får man sätta upp julpyntet och känna att julen närmar sig på riktigt. Det är helt sjukt egentligen. Ute skiner solen och det är 10 grader varmt, och om en månad är det julafton. Say what??

Men jag kan inte påstå att jag har något emot att termosarna får ligga kvar i lådan ett tag till, tvärtom 😉 Och förresten måste det här ju vara värmerekord, jag menar, det var typ 20 minus förra året vid den här tiden? Haha.

Menmen, nu ska jag dra till stallet och njuta av vädret! 🙂

One thought on “Beger mig strax iväg till stallet

Kommentera

