Dagens ”planer”

Egentligen är det väl inte direkt värsta planerna, jag ska ju bara ligga hemma och ruttna är tanken, bara pågrund av tråkiga äckliga utslag. Menmen, ska det bli Bryssel, Globen, och så vidare, är det bara att lyda order och trycka i sig alla sjuhundraelvamiljoner tabletter man får på köpet. Vad de gör har jag inte speciellt stor koll på, men vem bryr sig egentligen 😉

14.00 –> Pållen verkas och skos runtom med snösulor och brodd så vintern kan komma nu! Fast ändå inte lixom… Nån som vet om snösulor funkar lika bra i lera? 😀

Haha, det var lixom det. Big plans, huh? Nej men det kan ha varit något mer, men jag kommer lixom inte ihåg det isåfall. Jag ska äta haha. Och här på bloggen kan ni förvänta er (idag eller inom ett par dagar):

  • Shoppinglista inför Globen (eller typ önskelista då, min ekonomi är sämst)
  • Gamla vinter/julbilder
  • Packning inför Bryssel

Och sedan så kommer såklart massor av annat med, men bara så ni får en försmak 😉 Så önskar jag mig fortfarande fler följare på bloglovin’, glöm inte att under hela november får du följning tillbaka!
Tog stora bilden så ingen missar hihihihihihihi 😉 Just hit that big blue button!

Kommentera

