GLOBENSHOPPiNG

Här kommer då lite grejer som jag har tänkt att titta efter och se om jag hittar, om det köps eller ej beror såklart på priset och hur det känns just då haha. Man vet ju aldrig. Jag letar efter erbjudanden!

Med till Globen följer 1000 kronor som kommer att spenderas.

  • Back on Track skosulor till mina stackars fötter, de behöver lite reflekterande keramisk värme (blablabla)
  • Svart eller mörkblå fleecetröja så jag inte fryser i vinter
  • Schabrak, lindor och fleecetäcke från Sjöhagen för de brukar ha så sjukt bra priser
  • Ridtäcke så min pålle slipper vara ofrivillig bög (ev. med brodyr oxå)
  • Mössa till mitt frussna huvud, mysmysmys!
  • Sedan vill jag hemskt gärna hitta ett par varma strumpor oxå

Det är vad jag har kommit på so far, och pengarna tar ju lugnt slut på det där.. *suck* Jag ska även ta med typ ett pannband eller så hemifrån så jag kan kolla färg på lädret och så, så ska jag leta ett nytt pannband+kolla priser på träns. Let’s hope for free! 🙂

Kommentera

