Brysselpackning

Vi har fått en packlista från skolan så vi inte ska glömma vissa prylar, typ pass haha. Som om man skulle lyckas? Här kommer listan med mina kompletteringar 😉

Handbagage

  • Pass
  • Europeiskt sjukförsäkringskort
  • Fickpengar euro
  • Fickpengar svenska kronor
  • Penna, sudd
  • Matsäck till flygresan
  • Kamera+minneskort+laddare
  • Mp3-spelare
  • Mobil
  • Dosetten med medicin
  • Ipren
  • Temp

Resväska

  • Pyjamas
  • Skavsårsplåster
  • Tandborste+tandkräm
  • Schampo, balsam, duschcreme
  • Ansiktscreme (?)
  • Sminkborttagningsservetter
  • Solkräm
  • Smink
  • Ett par platta skor och ett par klackar
  • Jeansleggings, vanliga leggings
  • Ett par tröjor
  • Onepiece
  • Regnjacka

Och det är typ det jag kommer på nu 🙂 Jag kommer ihåg när jag packade till mitt första ridläger, då la jag ner papper och dagböcker och pennor och spel och allt möjligt ifall jag skulle få tråkigt, gjorde värsta riddagboken jag skulle skriva i varje dag och så vidare. Hur många sidor var fyllda när jag kom hem tror ni? Noll 😉 Sånt har man ju inte tid med! Visserligen åker vi med skolan nu, men i alla fall. Vi kommer bara göra sånt skolarbete som är nödvändigt såklart, men mest av allt ska det ju bara bli kul 😀

Kommentera

