Stallet och sedan iväg mot Globen

Nu har jag precis avanmält till klubbdressyren imorgon, suck, jag hade verkligen velat vara med men jag får tänka på Bryssel och att min kropp måste orka med. Efter nio rör med blod igår så kan man ju hoppas att något i alla fall ser bra ut lixom.

Jag ska iväg till stallet strax, men inte för att rida utan för att julpynta medans pappa mockar. Sedan hem, byta om lite och off we go! Till Globen för att mingla på mässan, shoppa loss lite och titta på en underbar show. Såg just i ett mejl att Mange Makers inleder showen, haha, hur orkar dem? De har väl inget att göra med hästshow? Haha. Lite komiskt dock.

Nej, nu ska jag kila så hörs vi senare, bilder och rapport kommer! Håll även utkik efter en mobilblogg under dagen… 😉

Kommentera

