Mina inköp i Globen

Det jag köpte igår är följande:

  • Ridbyxor från Kingsland
  • Guldigt bling-pannband
  • Svart schabrak med guld-passpoal från Hansbo
  • Tidningen Ridsport
  • Donut till håret

Det köpte jag alltså, sedan följde lite mer grejer med hem oxå;

  • Reflex från Ridsport
  • Effektknäcke från Leksands
  • Träningsdvd från Leksands
  • 3 kg hundmat
  • 1 kg kattmat
  • Underställ (till pappsi)

Och det var allt tror jag 🙂 Supernöjd med det jag köpte, trots att det inte blev någon fleecetröja haha. Här kommer lite bilder på grejerna!

Kommentera

