Brysseluppdatering under veckan

Imorgon åker ju jag till Bryssel med klassen, och min roommate Hala ska ha med sig sin dator. Alltså kan ni antagligen räkna med uppdatering från min sida… ska även ta med mig min minneskortsläsare så jag kan ladda upp bilder dag för dag. Najs eller vad?? Så alltså gör det inte så mycket att mamma har spärrat mitt Internet i utlandet. Tror jag. Det kommer ju vara lite fajt om datorn antagligen men några minuter ska jag väl lyckas sno åt mig 🙂

Har packat nästan allt, imorgon är det bara det sista som till exempel tandborste och så som ska ner så är jag ready to go! Woho 😀

Kommentera

