I skolan

Sitter i skolan och har svenska nu. Trevligt! 🙂

Vi håller på att skriva en argumenterande text, som jag precis blev klar med (tycker jag). Vi har visserligen en lektion kvar, men jag känner mig nöjd med min text och är inte en sådan person som gör om allt flera gånger, utan jag kör på en gång och så får det gå lite som det går. Jag skriver inget dåligt haha 😉 Det beror bara på vad läsarens åsikter är!

Vi fick tillbaka en analys oxå, blev lite besviken på ett VG då jag alltid vill ha MVG i svenska. Det är the one and only enligt min filosofi i svenskan i alla fall.

Nej, nu ska jag hitta på något annat och fortsätta tagga till Bryssel!! 😀

Kommentera

