Hemma från Bryssel!

Egentligen kom jag faktiskt hem vid halv två-tiden hit till lägenheten, men jag har legat och vilat och sovit efter att en viss Hala plågade mig klockan halv fem imorse och tände lampan, och drog av mig täcket haha. Jag tycker fortfarande synd om mig själv.

Mina pengar tog slut igår efter att ha shoppat lite kläder och presenter, samt 750 gram choklad som jag tänkte ge bort, nobel som jag är. Har faktiskt redan gjort det. Lite kissande pojkar, vykort och så vidare är nog vad jag har köpt. Och mat. Såklart. Som den restaurang-älskaren jag är har jag trivts med att äta ute varje dag, men smaken är som baken. (Det kanske var lite jobbigt att jag inte visste vad jag tog för mat, ”Je vodrai”)

Jag kommer antagligen inte åka tillbaka till Belgien, men kul var det att få åka med vår fina klass och bara ha kul. Att vara ute i tretton timmar om dagen och sova lite, skratta mycket, är det helt klart värt. Även om det är lite läskigt att flyga när planet skakar upp och ner 😉

Bilder tänker jag sno av någon annan på Facebook sen, så lägger jag upp dem heheheh. Jag fick inga roliga bilder för jag var för lat 😀

One thought on “Hemma från Bryssel!

Kommentera

