Sjuklingen släpar sig till stallet

Jag tänkte bara berätta att jag är dunderförkyld nu igen, och den här gången inte bara på morgonen och kvällen utan på heltid så att säga. Omysigt. Dock är det ännu värre då, men… det behöver jag ju inte riktigt nämna kanske 😉

Ska iväg till stallet nu på dagen när det är ljust ändå, så mormor och morfar slipper halka runt i mörkret – nu kan vi göra det när det är ljust istället. Mina planer är få, det jag har tänkt är att göra fler hål på hans pullarnosgrimma och rida ut i det vackra vädret. Ska fråga mormor om hon vill ta lite sådär lagom schnygga bilder på mig och ponnyn nu när jag är osminkad och förkyld. Det är väl mys? Sedan att jag kanske pixellererar mitt ansikte är lixom en annan femma (det smälter ju nästan in). 😉

Kommentera

