And so are the days of our lives

Hemma idag igen, jag hade väl antagligen inte vågat mig iväg till skolan med tanke på att biologiprovet är idag och jag inte har pluggat något alls. För att vara ärlig så har jag faktiskt inte fattat ett skit av hela kursen, det är nånting med tappar och stavar och färger, men sedan vet jag inte. Det enda jag kan tänka på är det där vidriga koögat vi dissikerade innan Bryssel. Hm.

Nej, jag vet faktiskt inte hur de har tänkt med det här, eftersom vi tydligen ska lära oss om alla sinnen på tre veckor som dessutom är utspridda med lovdagar, resor och så vidare mellan. Det är helt enkelt elakt. Jag känner ju värsta pressen med att minst få VG eftersom jag blir sänkt annars… hatar det här nya no-systemet.

Ska iväg till stallet nu med mormor. Om det inte är så himla kallt kanske jag rider ut en sväng idag igen, och tar en liten stund inne med och travar+galopperar (det är så hårt ute). Men vi får se. Nu ska jag kila! 🙂

One thought on “And so are the days of our lives

  1. Tjena! Har lite böcket till dig! Och en fråga. Vill du bli tränad både torsdag och fredag? Markarbete torsdag, hopp fredag? 🙂 hör av dig! puss

Kommentera

