DISS

Jag vill ge Hööks underställ en FET DISS. Jag köpte ett likadant som jag hade förra året – trodde jag. Samma pris, samma kartong – men när jag öppnade var det ett helt annat än det jag hade. När jag provade, var det totalt formlöst, hade noll stretch och var bara allmänt obekvämt. Tyget såg ut som vanligt tyg istället för ”funktionsmaterial”.

Det jag hade var ENORMT i storlek, alltså bytte vi till ett mindre. Vi fick åtminstone bra service på Hööks, hon tog upp kartonger så vi kunde kolla storlekar och så vidare, och jag bestämde mig för ett två storlekar mindre. När jag kom hem och provade var självklart det sjukt för litet. Vid det andra bytet till mellanstorleken, så var tröjan pytteliten och byxorna helt raka och skitstora.

Jag fattar inte varför de har gjort om det för det första, till ett obekvämt, ostretchigt med helt sjuka storlekar, som inte en människa i världen kan ha. Riktigt besviken, och jag kommer att lämna tillbaka det tredje så fort som möjligt och skita i att ha något därifrån.

Kommentera

