Another moment

Sitter och segar mig, har klätt på mig och ska väl iväg till stallet snart. Imorgon får jag i alla fall vila på riktigt, för då ska jag åka med pappa som kommer hem vid fyra-tiden (alltså blir det mycket sova då). Ska antagligen rida markarbete för Sandra då och på fredag hoppa, fast imorgon är inte riktigt bestämd eftersom vi har rätt bråttom. Men det skulle ju vara kul.

Ska försöka komma på lite roliga blogginlägg att skriva med, någon som har några tips? Vore varmt välkommet i alla fall, haha. Är lite trött för tillfället. Ska försöka fixa lite nya bilder, men jag känner mig lite omotiverad. Hoppas jag får en systemkamera i födelsedagspresent/julklapp…jag vill ta sådär mycket bilder som jag gjorde förut igen. Ska lägga upp lite gamla kanske? Dock ligger de flesta på min hårdisk men jag kan ju se vad jag hittar 🙂

Är även grymt sugen på en ny bloggdesign. Men vi får se hur jag gör med alltsammans! 🙂

2 thoughts on “Another moment

Kommentera

