Hemma i värmen

Kom just hem från stallet där jag var med Sandra. Tanken var ju att vi skulle ha haft markarbete men det blev ganska så annorlunda planer i och med att jag fick veta igår att veterinären kunde komma och vaccinera redan idag.

Så för min del blev det bara skritt! Anna var så snäll att hon erbjöd oss att låna Eld så Sandra fick åtminstone rida lite ändå, hade ju varit lite värre om hon skulle stå och titta på när jag skrittade runt 😉

Jag har även hunnit med att köpa en julklapp till pappa samt till vovvarna, lämna tillbaka mitt underställ och införskaffat lite mer saker till mitt överlevnadskit inför vintern; tunn fleecetröja, cirka 50:- på rea, och en rumpvärmare till sadeln. MYS. Annars har jag bara slappat mig igenom dagen med litelite plugg.

One thought on “Hemma i värmen

Kommentera

