I mean C’MON

Idag fick jag min feeeeta sovmorgon… ahh 🙂 Egentligen kanske jag borde ha släpat mig till bilden för att skriva prov i konsthistoria, men eftersom jag knappt har pluggat så skiter jag i det. Jag gillar inte att göra prov lite halvdana, det ska vara sikta mot stjärnorna eller inget alls.

Den här morgonen har jag inte gjort ett smack, lyssnat på musik och klätt på mig är väl isåfall mina bedrifter.

Annars så ska jag möta mamma på Gränby om ett tag och köpa presentpapper till mina julklappar. Jag har alltid eget hihi 🙂 Så brukar jag ha en egen påse där grejerna ligger, mihih, snel chey! Ger bort massa julklappar lixom. Fast det gör väl de flesta?

Nämen tjingeling nu, så får ni ha en fin dag!


Rufserufs till hår

6 thoughts on “I mean C’MON

Kommentera

