Mår som en korv

Jag är typ otaggad på allt nu. Imorse råkade en kompis få mig att snubbla över henne, vilket resulterade i något som inte är bra med min fot…jag kan för tillfället inte ens gå normalt och jag behöver verkligen inte vara sjuk nu igen. Det känns sjukt, sjukt jobbigt. Varför ska det här vara en sån skitperiod? Jag orkar inte…

Hopptränade för Sandra idag, var inte direkt bästa träning iochmed foten, men helt okej nöjd ändå. Vi tränade mest på att reglera galoppen vilket gick rätt sådär, och räkna galoppsprång var skitenkelt haha. Så det gick bra! Sedan tränade vi byte av galopp över hindret och det blev toppen. Jätteduktig ponny!

Nu orkar jag inte blogga från mobilen längre så jag säger hejdå. Håll tummarna för att jag är frisk imorgon, ska ju dessutom träffa Nadia…

Kommentera

