Vinn lindor hos S.O-Dressage

Jag är med och tävlar om ett par marinblå lindor hos S.O-Dressage. Jag hoppas fortfarande på att jag nån gång i livet ska lyckas vinna någonting, sedan så behöver jag ett par nya marinblåa lindor (mina är sjukt slitna). Jag gillar ju mina bruna som är likadana som de man vinner här så 🙂 De är väldigt mjuka och enkla att linda med!

One thought on “Vinn lindor hos S.O-Dressage

  1. Sv: Jag önskar mig också halva jorden, men skrev ner det som kändes lite mer rimligt xD
    Jag hoppas verkligen att jag får en systemkamera, har provat fota med min styvmammas och den är SÅ bra!! Så hoppas verkligen jag får en för att kunna avancera min fotografering lite 😉

Kommentera

