Tomten jag vill ha en riktig jul

Jag tänkte lägga upp en utvald del av min önskelista här 🙂

 

En egen systemkamera såklart 🙂

 

 

 

Lagning av min älskade dator

DM Limited Edition Schabrak

 

DM’s Limited Edition schabrak+ev. lindor i beige

Zebra Print Design Protective Skin Decal Sticker for Sony Ericsson Xperia X10 Mini PRO Cell Phone

 

Klistermärke som man sätter på framsida+baksida av telefonen, rosa eller zebrarandigt 🙂 Finns HÄR

MyBat Universal 2.5mm Stereo Handsfree Headset - Pink

 

 

Rosa hörlurar, finns på typ Teknikmagasinet och så vidare, med plupp och inte sådan där plastgrej (i örat). De på bilden hittar man HÄR

 
PENGAR!

 

 

 

 

Tofflor, gärna dessa från KL som finns för 199:- hos bland annat Sporren… 🙂 mysmys!

 

 

Sedan på min lista står tillexempel prenumeration på Hippson, Ridsport, Glossybox, presentkort på hästaffärer och klädaffärer, hopp- och dressyrlektioner, och så vidare. Man har ju en tendens att önska sig halva jordklotet. 😉

2 thoughts on “Tomten jag vill ha en riktig jul

Kommentera

