Att jag alltid blir irriterad

Jag har inte varit nöjd med min blogg på jag vet inte hur länge. Just nu har jag kommit in i en stress-arg-missnöjd-situation där jag insett att jag kommer inte kunna lägga in egna koder och så vidare om man inte uppgraderar för ca 200 kronor per år (30$).

Grejen är bara den:

  1. Jag orkar inte föra över alla inlägg igen till blogg.se (som det skulle bli om jag bytte)
  2. Alla byter FRÅN blogg.se till wordpress för att blogg.se suger
  3. Jag gillar wordpress bloggverktyg

Så jag får väl betala för skiten då så jag blir nöjd någon gång. Jag vill att min blogg ska vara fin, punkt. Sedan är det ju askul om jag får hålla på och testa mig fram och leka med stilmallen och lära mig css igen. Höll ju på lite med det på hemsidan förut, känslan när det funkar! Härligt 🙂 Så nu har jag bestämt mig för det då, så håll utkik typ efter jul/nyår för då ska jag fanimej sätta igång! Eller innan, hihi…. På jullovet har man ju tid 🙂

One thought on “Att jag alltid blir irriterad

Kommentera

