Fjärde advent

 

<— Förra årets julshow på UPK

Idag tänds det sista ljuset på adventsstaken! Mindre än en vecka till jag fyller år 😀 Taggatagga hihih.

Måste bara lyfta fram min UNDERBART SÖTA VÄN JULIETH som bor alldeles för långt härifrån. På hennes blogg hittar ni numera ett inlägg om mig haha. Ärad chey! HÄR hittar ni det 🙂 Tack igen finis 🙂

Jag ska strax iväg till UPK på julshow och kolla på ett par kompisar som är med. Nadia och Sandra bland annat! Nadia ska vara med eftersom hon är klubbens bästa (och enda hahahaha) distansryttare och Sandra ska bara göra random saker typ gymkhana, heeh. Ska bli kul att kolla, förra året råkade ju jag bli intervjuad av UNT och komma med i tidningen 😉

Sedan stallet, och sedan tillbaks till UPK för att rida sista lektionen där… ever. Jag satsar på dressyrsadel på BOBBIS.

One thought on “Fjärde advent

Kommentera

