That’s alright, Mama

Och så var ännu en dag förbi! Det är riktigt najs det. En dag närmre Christmas Eve, vilket vi alla vill. Vi ska ju fira Jesu Alvas födelse! Jag har hunnit med sjukhus, skola, stall, shopping och färgning av håret.

Vi börjar från början, sjukhuset. Jag mådde sämre imorse än nu, stel överallt och allt kändes jobbigt, kändes som att jag hade lite feber faktiskt.. sedan gick det över och det enda som har plågat mig hela dagen är en ihållande, gnagande huvudvärk. Äckligt.

Skolan är inte intressant att läsa om och då kommer vi till stallet. Apropå stallet har jag kommit fram till att nu den här veckan är det nog bäst att min stjärna får en mini-semester. Jag har ju inte hunnit rida så mycket hittills på ett par dagar så det är lika bra att jag drar ner kraftfodret och låter honom vila fram till jul när jag kan ta tag i det med andra saker ur världen. Hans täcke var även trasigt idag så jag blev inte direkt mer taggad på nånting. Suck. Jag får väl köpa ett nytt för mina julklappspengar istället för något roligt… 😦

Som tröst fick jag juldans-julafton-nyårsafton-kläder, ett linne som jag kan ha som klänning eftersom jag är dvärg haha. Så det är jag nöjd med! Tack MORMOR 😀

One thought on “That’s alright, Mama

Kommentera

