Miieep mieep

Nu är det dagen innan julafton och min födelsedag. Fatta! Om bara ett par timmar fyller jag år…mihihihi.

Hjälpte pappsi mocka lite boxar i stallet, finfint, och så fixade jag lite extra fint i boxen med extra hö i nätet, kraftfoder i krubban och äpplen på fönsterbrädan. Mycket bättre än så kan det nog inte bli… 🙂

Längtar tills imorgon när jag får se allas reaktioner på deras julklappar! Speciellt pappa… waaah. Jaja, nu ska jag äta en fin middag bestående av lamm och hasselbackspotatis, ciao!

 
Stallmusen 😉

One thought on “Miieep mieep

Kommentera

