Bloggning från MIN NYA dator!

Ni läste rätt hihi! Jag fick, sist av allt, en dator. Snacka om sist men inte minst! Den är grymt snygg och verkar superbra, en laptop är det så jag sitter för tillfället i soffan. Den har webbkamera, 17 tums skärm, och resten förstår jag mig inte så mycket på, det sitter en klisterlapp med bland annat texten Intel Core is 2410M på vilket ju givetvis låter bra 😉

Så har den Photoshop Elements oxå! Och något slags videoprogram. Har dock inte lagt in några bilder eller så än, det fixar jag imorgon tror jag, för nu orkar jag inte verkar det som. Ska ju umgås lite till med familjen eftersom det fortfarande är julafton! Kanske finns något mysigt på teve? Är ju mysigt bara att sitta och vila, jag är trött chey.

Några av de saker jag fått idag utöver datorn; KL-strumpor, DM-schabrak+lindor+luva (och en personlig videohälsning från mupparna themselfs!), presentkort på Ur & Penn, SF och en dressyrlektion, 500 kr till hästsaker, 400 kr i cash, touchvantar, ljus x2, läppglans x2, örhängen, nagellack och klistermärken, pengar till tapas, fleecetröja x2 och MYCKET mer. Jag är jätteglad för alla grejer! Trodde inte jag skulle få en dator, haha 😉 TACK 😀

Kommentera

