Grattis till mig!

Nu sitter jag hemma hos mormor efter en redan fullspäckad julafton och födelsedag! 🙂

I present har jag fått en hel del, men det jag blev gladast för var KL-tofflor, DM-schabrak+lindor i beigt och 500 kronor att spendera i valfri hästaffär. Kanske blir matchande ridbyxor till schabraket och lindorna? Hihi. Eller ett träns, dressyr…?

Fast det kan jag ju ta i ett senare skede, mihih. Nu ska jag fokusera på familjen, julmaten och längta efter tomten. Man växer väl aldrig upp helt, eller? 😉

2 thoughts on “Grattis till mig!

Kommentera

