Juldagen

Nu är det alltså juldagen. Ett helt år till nästa jul och nästa födelsedag! Det känns väldigt långt borta just nu. Men tiden brukar ju gå ganska fort ändå! 🙂

Känner mig inte helt på topp just nu och tappade blogglusten lite med tanke på en speciell grej jag blivit anklagad för. Jag säger bara en sak: Man står upp för det man skriver, och man klankar inte ner på någon man inte ens känner. Jag gör inte det i alla fall, allt jag kommenterar kommenteras under MITT namn och MIN bloggadress eftersom jag står för det jag säger. Känns inte så roligt bara att bli anklagad….

Hursomhelst, vi ska ta in hästarna om några timmar, jag ska ha mina nya strumpor haha och en fleecetröja. Känns alltid roligt att använda sina nya saker dagen efter julafton! Synd bara att schabraket och lindorna från Dressyrmupparna inte kommer förrän januari. Vi får hoppas att det är början av januari! 🙂

Kommentera

