Liten uppdatering

Det är så härligt att bara låta fingrarna smattra på mot tangentbordet haha! Jag har suttit ett tag och uppdaterat sidorna här på bloggen. Ingen större förändring, men uppdatering av allihopa hursomhelst. Jag märkte att jag faktiskt inte hade skrivit ett dugg på sidan Om bloggen, vilket jag gjort nu, utan att överdriva!

Där finns numera en kategoribeskrivning, historian om varför bloggen kallas Alvas Stora Dagar och vilka kommentarer jag vill ha bland annat. Hoppas att det kan vara intressant att läsa!

Hästar finns Expert med på och Ronja finns kvar med ett par punkter emellan för att visa att det nyaste är överst. Det kan dock ändå vara bra att veta historian bakom de andra hästarna då även det kan vara bra att veta om man är ny här och vill komma in i bloggen.

Om mig blev det bara en liten förändring, nämligen hästnamnet i meningen som talar om att jag lånar en ponny just nu. Rätt ska vara rätt! Jag bytte även bild för att inte förvirra eventuella läsare som ser beskrivningen på min ridponny men på bilden ser en fjordkorsning. Hmmm…?

Varsågoda att kolla in om ni vill, låt bli annars! 😉

Kommentera

