Liten bloggplanering 2012

Under 2012 har jag tänkt att fixa en del saker med bloggen…. här kommer lite!

  • Jag ska byta tema till något annat än jag har nu (man kan ju som bekant inte koda själv här på wordpress utan att betala, ev. gör jag det men vi säger så här så länge)
  • Fixa en ny, SNYGG, header
  • Sätta in en bild + presentation i menyn till höger till alla nya kisar
  • Lära mig lite små knep för en speciell grej
  • Lägga upp massa nya fina bilder och filmer och lägga ner tid på att fixa loggor och så vidare! 🙂

Jag tror att 2012 kommer bli ett bra år! Och jag hoppas att så många som möjligt kommer att fortsätta läsa, upptäcka bloggen och följa, kommentera och vara delaktiga som möjligt! Jag kommer att fortsätta precis som vanligt, fast bättre 😀

Headers genom tiderna

One thought on “Liten bloggplanering 2012

Kommentera

