Something blue and something borrowed

Hemma igen från stallet, jag valde att köra lite markarbete som Oskar fotade litelite grand. Han hade tröttnat lite på att fota vid det laget att jag satte igång, så det blev mest annat haha. Blev även lite filmning så jag tänkte klippa ihop lite olika klipp till en liten film som ska komma upp, tja, när den är färdig.

Oskar fixade lite olika frisyrer på Expert oxå, snygging där!

Notera inte min sits eller tänk på någon form, det gjorde inte jag i alla fall… haha. På alla bilder har jag just fattat galopp, är på väg upp i lätt sits eller helt fokus på anridningen. Mange bjuder.

One thought on “Something blue and something borrowed

Kommentera

