Att jag alltid ska vara värst


haha helt random gammal bild jag gjorde i datorn

Alla i familjen är sjuka och förkylda nu, och jag har ju varit småförkyld eller storförkyld till och från sedan jag vet inte när. Hursomhelst tyckte väl min kropp att jag skulle slå till på stort och vara värst, så jag fick gåvan 38.6 i feber. Yay! Dock tror jag att tempen var högre under natten för det kändes mycket bättre på morgonen när jag tog tempen och kollade. Bara spekulationer, men det kunde ju vara värre.

Hursomhelst är jag sur för det är strålande sol och nollgradigt, med andra ord perfekt väder för min och Nadias uteritt. Obvious sitter jag ju här hemma framför datorn och med det menar jag alltså att jag inte är där. Går jag lite för långt så får jag sjuk yrsel och man kan ju bara tänka sig det på hästryggen i full galopp… blä.

Skitskitskitledsen och sur och arg för jag hade verkligen sett fram emot det här hela veckan sedan det bestämdes, och jag skulle få ha mitt nya ridtäcke och allt det där, så bara krossas allt på ett par sekunder. Riktigt taskigt och jag är inte sams med kroppen nu!

Hoppas ni mår bättre… jag ska fixa några tidsinställda nu, bland annat en liten planering för vad jag hoppas på under 2012.

Kommentera

