Angående nya designen

Angående den utlovade nya designen har jag kommit fram till att inte stressa med den, för den kommer inte bli bra då. Vi får alltså se om jag orkar sätta mig och hålla på idag. Laddar dessutom ner Photoshop just nu så vet inte om jag ska göra den i GIMP, Elements eller PS. Lite svårt att bestämma mig, men det lutar åt att jag gör den i GIMP ändå eftersom jag inte lärt mig Photoshop än. Kanske blandar lite 😉

Så nu vet ni hur det ligger till, och jag kommer även att hålla lite på bilderna då jag inte riktigt orkar gå igenom alla och bestämma vilka som ska läggas upp och så, jag tar allt idag i min egen takt eftersom det såklart blev sent igår (jag är inte van att vara uppe till tre på natten, haha).

2 thoughts on “Angående nya designen

Kommentera

