Nytt tema: Check!

Har fixat in ett nytt tema nu iallafall, känns väldigt skumt att gå in på bloggen. Ni får leva utan header tills jag har fixat en, men nu med oxfilé i magen känner jag mig mer taggad på att sätta igång och försöka, mihi 😉 Har även lite små idéer hur jag ska fixa den, kikar in på bloggar och får lite inspiration här och där. Jag tror nog att jag ska kunna fixa en okej åtminstone! Det är övning som ger färdighet, och jag gillar verkligen inte att behöva be folk om hjälp eller ha en header/design någon annan gjort – jag vill kunna säga att JAG har gjort allt på min blogg och att JAG har fixat allt. Stenkoll på sakerna alltså! Just därför jag inte riktigt gillar det här med teman, skulle hellre koda själv… menmen, nu är läget som det är!

Vad tycker ni? Är det godkänt? 🙂

One thought on “Nytt tema: Check!

Kommentera

