HISS! och DISS!


Jag vill hissa alla fina kommentarer jag fått på sistone! Blir verkligen jätteglad varenda gång, att folk tar sig tid att läsa om mig och min ponny och vår verklighet, det är jätteroligt att få feedback på alla sätt och vis. Varje gång jag kikar in ligger det kommentarer och väntar, och sedan jag bytte till att godkänna alla en och en ser jag verkligen hur många ni är som skriver fina saker. Tack alltså!


Till alla som tror att man kan bedöma ekipage över bilder på nätet. Jag tycker helt enkelt att det är fel, även om jag själv inte fått någon kommentar angående detta direkt så tycker jag det är taskigt att sitta över en datorskärm och klaga på någon annans ridning – någon som man inte ens känner, och speciellt inte anonymt. Man måste inte ha en blogg för att vara ”någon”, men jag tycker att man orkar skriva ut sitt namn om man orkar skriva en nedlåtande kommentar. Feedback är inte samma sak som att klaga, för att kommentaren faktiskt ska hjälpa något skriver man inte ”du drar hästen i munnen” – man skriver ”om du är lite mjukare på handen ger han nog efter bättre”, som exempel.

2 thoughts on “HISS! och DISS!

Kommentera

