WordPress app installerad!

Jag måste ha levt i förnekelse eller något, hittade just WordPress app av en slump. Hur glad blev jag?? Nu blir det så mycket enklare att slänga in blogginlägg, vart man än är. Att mejlblogga har varit lite knepigt, plus att jag har bara kunnat välja mobilbloggat som kategori och ha en bild med. Nu kan jag ha fler ju! 😀 Skitglad haha.

Hursomhelst så är min blogg tydligen lite knasig på mobil, jag surfade just in på min egen (Sony Ericsson x10 mini pro) och det såg ut ungefär som det ska bortsett från smådetaljer när det är utzoomat, när man zoomar in blir dock allt lite kaos. Inte mycket att göra åt, det är inga problem med att läsa texten men när man ska kolla bilder kan det vara bättre att zooma ut så man ser dem ordentligt. Bäst av allt är såklart att läsa i webbläsaren! 😉

Några andra små buggar kanske?

Kommentera

