Me ♥ bloggar

Jag älskar att läsa bloggar! Det är tråkigt bara att inte så värst många av mina kompisar har bloggar, för jag skulle GÄRNA läsa flera, plus att jag är en riktigt duktig kommenterare 🙂 Haha, jag är en bra bloggläsare!

Jag har gjort ett sånt här inlägg förut men tänkte skriva lite fler.

Bloggar jag läser dagligen, de första jag klickar in mig på:

Sedan läser jag, efter hur mycket tid jag har:

Brukar även klicka in mig på intressanta kommentarer på andras eller min blogg, nya bloggar, även vanliga bloggar och inte bara hästbloggar men det händer inte så ofta haha. Självklart kollar jag in min egen blogg varje dag HAHA. Någon annan som oxå gör det? 🙂

5 thoughts on “Me ♥ bloggar

  1. jaha du mena så om bilderna 🙂 nej men dom är faktiskt inte tagna från google, utan från mappen ‘exempelbilder’ som finns på datan du vet? :p och jag tycker det är helt okej att ta dom och använda dom eftersom nån har stoppat in dom i datan som just EXEMPELbilder, då kan jag använda dom 😀 haha..
    nej såklart det kommer ta tid, men att det inte tar längre tid än nödvändigt. att det inte blir fördröjt!

Kommentera

