Trattkantareller bra för feber?

image

Idag vaknade jag med 39.2 graders feber, lite sådär lagom trevligt. Hursomhelst tryckte jag i mig en ipren och är väl snart nere på normaltemp igen, ligger i sängen tills dess.

Min söta trattkantarell är halvjobbig när han inte kan bestämma sig för om han vill hoppa upp eller ner, och piper och håller på. Hm.

Hursomhelst, när moi har gått upp ska jag skriva 2 inlägg: mål inom hoppning och mål inom dressyr. Looking forward to it! Har redan förberett lite i huvudet 🙂

Kommentera

