Hemma från Stockholm

Nu är jag hemma från hufvudstaden! Med hem fick en del oliver följa, och en lurvig tjocktröja från rean som jag tänkt mig främst till stallet så här i kylan. En tidning från Hippson blev det oxå, men inga skor, letade inte så noga men ändå…

Hade skrivit ner en kom ihåg-lista till imorgon, men mormor skrev upp matnummer på lappen och råkade ge till servitrisen på restaurangen haha, undrar om de blev förvånade när de vände på lappen och såg ”byta schabrak, göra hål på tränset” och andra saker på den? Haha! Tänkte skriva en ny här på bloggen istället, kommer upp strax 🙂

Ska försöka lägga mig tidigt, ska ändå upp 7 imorgon för första gången på väääldigt länge…suck. Får hoppas ponnyn inte hunnit släppas ut imorgon, glömde såklart skriva på tavlan! Typiskt mig. Fast ändå inte. Jag är väldigt ordentlig med pållen…. aja.


Såhär duktig är jag på att rita mat. Med på bild; oliver, räkor (i vitlök), kycklingklubbor med tomatsalsa, fjärilskotletter och ett hjärta, bara för att det var lite kul att måla i GIMP idag.  

Kommentera

