Stuuuudsboll!

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Det kommer gå skit imorgon har jag insett efter en tur på isen, hyperponnyn bockade, skenade, och studsade mer än nånsin, blev faktiskt lite rädd 😦 fast det var mest kul, men man måste ju ändå säga till korven…

Eftersom det var så ruttet underlag fick han galoppera alldeles för lite, när jag släppt ut honom i hagen ser jag dessutom att jag hade kunnat galoppera av i ridhuset för det var bara bokat till halv ett och inte tre som pappa ‘hade för sig’. Fan vad arg jag blir!

Bara att hoppas jag inte åker av imorgon, har lixom inte ridit ordentligt på en vecka eller nåt och med den hyperenergin han får ute på tävling och så (han vet ju inte att det är träning) kommer vi flänga fram och tillbaka. Får galoppera runt runt runt så mycket jag hinner, fuck framridning! Ska skritta ute, trava 10% när vi kommer in så han får checka läget och sedan galoppera på ordentligt! Hoppa så mycket jag hinner på framridningen och så.

Inget att göra nu, Stockholm väntar! 🙂

Kommentera

