Dykning+ridning=sant? FILM!

Hemma efter pay’n’jumpen då, gissa om jag är spåkvinna eller? Åkte givetvis av i 60 cm, ha! Pappa fick dessutom med allt på film, enjoyhehe. Innan vurpan gick det helt okej, jag hade väl sämsta sitsen i universum ungefär, och noll eftergift, vilken loser va? Nä, hoppning är väl inte min grej, fast det är roligt 🙂

I 70 var jag som vanligt lite smårädd, det var mycket högre än jag mindes, fast ändå inte för jag kunde koppla bort höjden helt och det kändes knappt högt då. Så jäkla nöjd trots att han vägrade fem miljoner gånger då, var jätteglad och man ser hur jag bara kastar mig om halsen på honom efter sista hindret haha!

Redigerade ihop klippen och gjorde lite kul redigering när jag trillade av då, notera pappas ”Nej! Helvete!” haha! Vad tycker ni, fin? (Diggar printen från filmen) 🙂

8 thoughts on “Dykning+ridning=sant? FILM!

  1. haha bra inställning där alva!!:) Det såg ju bra ut tills vägringen kom och du flög av:) Men han går inte riktigt fram för dig, med lite mer fart så kommer det nog gå bättre!!:) MER FILMER!!!:D

  2. Du behöver bättre självförtroende Alva – din sits är inte alls dålig och du rider OTROLIGT bra! Skärp till dig nu och så bestämmer vi att du är grym ❤

    Förresten, så tror jag att min film är fixad nu. Hoppes iaf…!

  3. Du! Du är väldigt modig att du lägger ut den här filmen på internet. Det skulle mesiga jag aldrig göra. Men det är roligt att du vågar bjuda på dig själv och btw avramlingen så rider du jättebra! 😀 Besök gärna min blogg också. Och kommentera 😉 ❤

  4. haha nej men vad knasigt det blev! Det verkade inte som att du gjorde dig illa iallafall och det är ju tur 🙂 annars såg det riktigt fint ut

  5. Aotch! Fick du blåmärke på låret sen eller? >.<
    Jag tycker ändå det såg bra ut när du hoppade! Du skulle se när jag hoppar, haha. Livrädd är jag också och nu ska jag hoppa in min unghäst, bra där('x

  6. Tjoho, alltid kul med avtrillningar så länge ingen skadar sig 😉 Hästen hoppar riktigt trevligt måste jag säga med lite mer fart blir du nog tvungen att skola om!

Kommentera

