Do it faster – Makes us stronger

Har lekt lite med webbkamera+Movie Maker idag, här kommer resultatet i form av ett litet random klipp. Vad tycker ni?

Annars har jag varit ut med Kurtii ett par gånger idag, han är lika glad varje gång. Har tänkt att försöka orka ladda upp ”Årets sista bilder” eller iallafall skriva det och lägga upp ett par bilder, såna som i headern. Lovade ju att visa dem, fast det har ju inte blivit av… Hm.

Har även googlat runt på typ Säfva/Säva, Runsten-nånting-ryttare och läst om fälttävlan. Jag har fått kontakt med en chey som tävlar fälttävlan och tips och så, ska mejla Runsten-nånting-ryttare-nånting och höra om de ska ha någon fälttävlanskurs i år. Då ska jag gå! Så det så. Jag älskar att hoppa terräng av någon anledning, haha. Finns ju även terrängbana på Säva fast det är ju svindyrt att boka banan+att de har inga kurser. Synd… aja. Får fortsätta kolla och se! 🙂

2 thoughts on “Do it faster – Makes us stronger

  1. SV: VI fick inte min ena (hade två då) ponny såld och hade inte råd att stå kvar på det stället med två ponnyer.
    Men då hade de höjt priset, så det kostade lika mycket på båda ställena…:(

    Nu står jag i Stall Fjällen, fem minuter utanför Bälinge 🙂

Kommentera

