Tråkig tävlingssäsong

Jag måste säga att jag är grymt besviken på utbudet av tävlingar denna säsong. Inga roliga nästan, jag vet inte om det beror på att arrangörerna är tröga på att lägga ut men det är ju inte alls mycket att välja på direkt! Finns INGA proppar uppe än och det är bara massa ponnymätningar fram tills mars/april…

Jag vill ju hinna komma ut mer, han ska ju tillbaka i början av juni, vi kommer ju inte ens kunna vara med i EkoHus bara för att finalen är för sent. Kanske kan få ha kvar honom tills dess om jag har tur iochförsig….

 

Kommentera

