Black and Gold

Jag tänkte göra en liten förslagsoutfit till mig själv, den blev dock lite lyxigare än vad som är möjligt för mig hihi, fast drömma får man ju alltid! 🙂 Passande musik:

Ridbyxor – Pikeur Lucinda med logga på benet (döläckra, de tänker jag faktiskt investera i, ett par svarta)
Boots – Catago Metallic. Har ju ett par silvriga som jag hade till Ronjis, men eftersom jag kör lite mer på guld med Expert så tar vi guldiga.
Benskydd – Random. Svarta hursomhelst.
Schabrak – John Whitaker. Fast det jag har i min ägo är ju ett Hansbo, typ lika fast ändå inte. Det är ju inte i sammet.
Luva – John Whitaker. Lägga ut 300 spänn på en  luva… njaa. Fast den är ju fin!
Väst – Kingsland. Tänk att man aldrig kan göra en outfit utan KL? Haha. Fast det har jag ju gjort, men ändå. Älskar den här västen helt seriöst, jag älskar alla deras västar för de är så fiiiiiinaaaaa.

Leta upp grejerna får alla som är intresserade göra själva, mihihihi, själv ska jag ge mig ut i ridsportbutikerna när jag har en fet plånbok och shoppaaa iallafall! Längtar! Man får flörta med mammut och papput här hemma ;););)

 

Kommentera

