It’s oh so quiet

Sitter hemma redan nu, men det har jag gjort hela dagen då tempen låg på 38.7 imorse. Nu är den lägre men lite huvudvärk och seghet sitter kvar… haha.

Jag får alltså inte rida idag då, synd då jag är så himla taggad typ varje dag nu på sistone, superroligt känns det att åka ut varje dag och veta vem som står och väntar på mig! (Eller på maten, haha).

Ska sätta igång och skriva tidsinställda nu, får man ju aldrig för många av 😉 Imorgon väntar en ny ”serie” med inlägg, ska även fixa något/några till idag. Låter det bra? Vi får se vad jag hittar på.

Fick även veta att DM-schabraket och lindorna inte kommer förrän om 4-6 veckor, alltså inte alls i januari. De hade ändrat hela beställningen till tillverkaren så de var tvungna att göra om allt, onödigt!! Längtar hursomhelst efter grejerna..

One thought on “It’s oh so quiet

Kommentera

